poniedziałek, 17 września 2012

Intel


Nigdy nie wysłałem żadnych swoich zdjęć na konkursy, bo twierdziłem, że nie ma to większego sensu w moim przypadku, ale kilka tygodni temu moja dziewczyna namówiła mnie na udział w konkursie fotograficznym organizowanym przez Intela. Ku mojemu zdziwieniu kilka dni po wysłaniu pracy na konkurs dostałem maila od Intela z informacją, że moje zdjęcie zostało wybrane spośród setek innych jako najlepsza fotografia tygodnia. Nie ukrywam, że bardzo ucieszył mnie fakt docenienia mojej pracy przez profesjonalne jury w Stanach Zjednoczonych, a co za tym idzie otrzymanie bardzo przyzwoitej nagrody oraz wykorzystanie mojego zdjęcia w klipie Intela. Zdjęcie wykonałem w marcu tego roku, pochodzi z serii latających z moją bardzo dobrą koleżanka Agnieszką Liberek, której w tym miejscu chciałbym raz jeszcze serdecznie podziękować za owocną współpracę i bardzo fajnie spędzony dzień zdjęciowy. Dziękuję również Martinowi Stankiewiczowi i jego rodzinie – oni wiedzą najlepiej za co. Dla zainteresowanych dane techniczne tego zdjęcia: Nikon D5000, przesłona f/4.5, czas naświetlania 1/1000s, ISO 200, ogniskowa 38mm.


2 komentarze: