poniedziałek, 10 września 2012

Projekt: Mrówa w ruchu 2


Wakacje nieuchronnie się dla mnie kończą, miałem z nimi związanych wiele planów filmowych i fotograficznych, ale zdecydowania większość z nich niestety nie wypaliła. Mam nadzieję, że to co zaplanowałem uda mi się zrealizować w niedalekiej przyszłości. Na szczęście udało mi się zrobić krótkometrażową animację poklatkową, drugą część minutowego filmu stworzonego w poprzednie wakacje, mianowicie „Projekt: Mrówa w ruchu 2”. Ten film miał na celu głównie pokazanie piękna miasta Toruń, jego poprzednik kręcony był oprócz Torunia także w Bydgoszczy i okolicach. Zdjęcia do tej produkcji trwały wyjątkowo krótko, bo tylko jeden dzień, zaczęły się wcześnie rano, a skończyły wieczorem. Pomysł był bardzo prosty, pokazać przemierzenie całego Torunia pieszo, z perspektywy głównego bohatera, jednak bez poruszania przez niego nogami. Z tych powodów zdecydowałem się wybrać technikę animacji poklatkowej, w sumie zrobiłem blisko tysiąc zdjęć, które odtworzone w szybkim tempie sprawiają wrażenie ruchu.

Film można zobaczyć tutaj:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz