wtorek, 4 września 2012

Zaczynam

Witam Was na moim blogu!

Założyłem go dlatego, że czuję nieodpartą chęć dzielenia się pewnymi przemyśleniami na temat kina, fotografii oraz innych spraw godnych według mnie uwagi. Będę tu również umieszczał moje filmy i zdjęcia. Na początku jednak wypada się przedstawić... Mam na imię Sławek, mam 21 lat, jestem studentem socjologii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika, mieszkam w Toruniu, a w wolnych chwilach fotografuję i staram się oglądać jak najwięcej interesujących filmów: fabularnych, dokumentalnych, animowanych, długich i krótkich, profesjonalnych i amatorskich. Po prostu kocham kino. Fascynuje mnie obraz, ten statyczny, uchwycony na fotografii i ten ruchomy zarejestrowany przez kamerę. W najbliższych dniach wstawię tu kilka tekstów, które napisałem już jakiś czas temu i opublikowałem je na moim facebookowym profilu, później będę się starał w miarę regularnie pisać tu o moich świeżych przemyśleniach. Nie jestem szczególnie uzdolnionym filmowcem, fotografem, a już na pewno nie pisarzem, ale wszystkie te czynności sprawiają mi przyjemność, a jestem hedonistą, więc robię to co czyni mnie szczęśliwym. To moja mała filozofia życiowa. Dlatego ostrzegam - wchodzicie na tego bloga na własną odpowiedzialność, ale mam nadzieję, że nie będzie tak strasznie.

Na dobry początek zdjęcie które zrobiłem trzy lata temu, ale do dziś mam do niego ogromny sentyment. Idąc ulicą z aparatem analogowym na szyi zauważyłem cygankę wraz z córką. Spytałem czy mogę zrobić im zdjęcie. Zgodziły się, więc zacząłem pstrykać. Mała dziewczynka bardzo chciała zobaczyć jak wyglądają te zdjęcia i wyciągnęła do mnie rękę, żebym dał jej aparat. Nie wiedziała, że to analog i nie ma możliwości podglądu zdjęć. I najbardziej z tych wszystkich zdjęć, które wtedy zrobiłem spodobało mi się to na którym dziewczyna wyciągała rękę po aparat.


2 komentarze:

  1. Powodzenia! Zdjęcie jedno z moich Twoich ulubionych. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, no proszę. No to dodaję do listy czytanych blogów :]

    OdpowiedzUsuń