wtorek, 5 listopada 2013

10 000 wyświetleń

Dzisiaj na moim blogu została przekroczona granica dziesięciu tysięcy wyświetleń, z czego jestem niezmiernie zadowolony. Blog powstał we wrześniu ubiegłego roku, więc nie trudno obliczyć, że średnia liczba odwiedzin "Sławek pisze" w miesiącu wynosi nieco ponad siedemset. Oczywiście przytoczone statystyki nie uwzględniają moich wejść. Zapewne dla wielu z Was ta liczba może się wydawać niezbyt imponująca, a wręcz zaskakująco niska, jednak dla mnie zdecydowanie ważniejsza od ilości czytelników jest po prostu ich chęć czytania odczuć związanych z obejrzanymi przeze mnie filmami. Myślę, że takowa chęć istnieje, a taką tezę mogę postawić nie tylko na podstawie ilości wejść na bloga, ale także na podstawie miłych słów zaadresowanych do mnie, w kontekście tego co piszę. Takie komplementy nie zdarzają się może zbyt często, ale dzięki temu wiem, albo przynajmniej żywię głęboką nadzieję, że są szczere, a co za tym idzie cieszą mnie jeszcze bardziej. Jednak mimo wszystko, skłamałbym, gdybym napisał, że w pełni satysfakcjonuje mnie liczba osób odwiedzających "Sławek pisze" i poziom interakcji między mną, a moimi czytelnikami. Zdaję sobie jednak sprawę z tego, że temat, który najczęściej tutaj poruszam, czyli szeroko pojęta kinematografia, zwłaszcza opisywana przez moją skromną osobę, nie jest w najmniejszym stopniu konkurencyjny w stosunku do na przykład blogów modowych, czy lifestylowych, które przegląda się szybciej i prawdopodobnie z większą przyjemnością, ze względu na zdecydowaną przewagę ilości fotografii nad ilością tekstu. Niemniej chciałbym serdecznie podziękować wszystkim moim czytelnikom za to, że są ze mną i interesuje ich to co mam do przekazania. Przy okazji chciałbym podziękować także mojej dziewczynie Ali i mojej siostrze Laurze za to, że często przed opublikowaniem posta czytają go i służą cennymi wskazówkami. Na zakończenie przygotowałem listę filmów, o którym miałem do tej pory okazję napisać i listę zdjęć, które wykonałem i tutaj opublikowałem. Po kliknięciu na tytuł filmu lub zdjęcia zostaniecie przeniesieni do odpowiedniego wpisu. Jeszcze raz dziękuję i zapraszam dalszego zaglądania na mojego bloga...


8 komentarzy:

  1. Świetnie piszesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, miło czytać takie słowa ! ;) Pani Anonimowa/ Panie Anonimowy ;)

      Usuń
  2. Chciałabym baaardzo przeczytać co sądzisz o "Przesłuchaniu" z Jandą. Bo ten film na mnie osobiście wywarł piętno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc to jeden z moich ulubionych filmów ! postaram się napisać o nim w najbliższym czasie ;) pozdrawiam

      Usuń
  3. Gratuluję i powodzenia! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;) jesteś Justyną, którą znam osobiście? :P

      Usuń
  4. Gratulacje! Ważne jest to, że zajmujesz się tym co jest Twoją pasją i nie robisz tego dla pieniędzy tylko z czystej chęci przekazania czegoś swoim odbiorcą:) Czytelnicy nie są głupi, a autentyczność obroni się sama!:) Blogi modowe, urodowe czy lifestylowe rządzą się innymi prawami, dostęp do nich jest również o wiele łatwiejszy, chociażby przez różne portale czy strony internetowe, dlatego blogi o innej tematyce w tej kwestii mają zdecydowanie trudniejsze zadanie. Najważniejsze to się nie poddawać! Życzę samych sukcesów i jeszcze więcej wiernych czytelników/czytelniczek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za te wszystkie miłe słowa ;) pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń